Нархоз – Ковентри қос дипломының оқу жоспары МАРКЕТИНГ ЖӘНЕ PR-ТЕХНОЛОГИИ
Клиенттердің қажеттіліктері мен ұйымдардың мақсаттарына сай келетін бейне мен көріністі жасауға биім маркетинг жөніндегі менеджер, қоғаммен байланыс жөніндегі менеджер немесе кеңесші ретінде өз болашағыңды жаса.
БАҒДАРЛАМА ТУРАЛЫ
Қос диплом бағдарламасының бітірушілері Маркетинг және PR-технологии бағдарламасының түлектері өз ұйымдарының ең жақсы қызметтерін тұтынушыларға, олардың қажеттіліктері мен қалауларын ескере отырып жеткізуге дайын. Кеңесшілер, менеджерлер және PR мамандары ретінде бітіруші түлектер өздерінің ұйымдарының өнімдерін, қызметтерін және имиджін нарық қажеттіліктерін және мүдделі тараптардың кең ауқымын ескере отырып жасауға дайын болады. Маркетинг және PR-технология мамандығы 21 ғасырдың тұтынушыларының қажеттіліктеріне арналған PR және маркетинг бойынша шығармашылық және білікті мамандарды даярлауға бағытталған.
Жұмыспен қамту
БАҒДАРЛАМАНЫҢ АРТЫҚШЫЛЫҒЫ
БАҒДАРЛАМА МӘЛІМЕТТЕРІ
БАҒДАРЛАМАНЫҢ НЕГІЗГІ ПӘНДЕРІ
- Халықаралық менеджмент
- Өнімділікті басқару
- Ивент менеджмент
- Қоғаммен байланыс
- Әлеуметтік медиа және сандық маркетинг
- Маркетинг талдауы
- Бренд-менеджмент
- Жаһандық маркетингтік стратегия
ТӘЖІРИБЕ
- Ковентри университетінің екінші оқу жылындағы жазғы мектебі
- Қазақстанда үшінші оқу жылында тәжірибеден өту
- Төртінші оқу жылында халықаралық тәжірибе
БІТІРУШІ ЖОБА
Ковентридегі төртінші оқу жылында бітіруші курс студенттері дипломдық жобаны жазып, оны онлайн форматта қорғауы керек. Бітіру дипломдық жұмысы үшін студенттер алған білімдерін практикада қолданудың бірнеше нұсқаларын таңдай алады:
- Старт-аптарға немесе ұйымдарға арналған консалтингтік жоба
- Нархоз университеті мен Ковентри университетінің профессорларының жетекшілігімен ғылыми-зерттеу жұмысы
- Кейс немесе креативті стартап жасау жұмысы