Туризм және қонақжайлылық (ҒПМ, КМ) – NBS

Туризм және қонақжайлылық (ҒПМ, КМ)

Бағдарлама туралы

Шапшаң, шешім қабылдауға қабілетті, өз ісін ашып, сәтті басқарғысы келетін немесе қызмет көрсету және қонақжайлылық саласында басқарушылық лауазымдарды иеленетін, жігерлі, креативті, белсенді, үнемі дамып келе жатқан адамдар үшін. Бағдарлама теорияны практика мен зерттеу әдіснамасымен үйлесімді түрде үйлестіреді, қаржылық, операциялық менеджмент пен стратегиялық маркетингтен бастап қонақжайлылық өнімдері мен қызметтері сапасына және сәнді басқарудың ерекшелігіне қарай әр түрлі тақырыптарды ескере отырып, қонақжайлылық пен туризмнің басқарушылық және іскери аспектілеріне назар аударады.

Магистратураның ғылыми-педагогикалық бағыты білім берудің жаңа тенденциялары мен тәжірибе мен білімді жаңа ұрпаққа беру әдістерін зерттейді, сонымен қатар қонақжайлылық пен туризм нарығын зерттеу және ғылыми еңбектер мен мақалалар жазудың әдістемесін түсінуге және қолдануға бағытталған.

Сізді не күтеді:

  • туристік және қонақжайлылық нарығының танымал теоретиктері мен практиктерінің, шетелдік серіктестердің дәрістері мен шеберлік сыныптары
  • халықаралық туристік орталықтарда тағылымдама (магистранттың өтініші бойынша жазда 1 курстан кейін Түркияға бара алады)
  • ең жақсы қонақжайлылық нысандарына ақпараттық турлар (5 * қонақ үйлер, мейрамханалар желілері, ірі туроператорлар)

Біздің оқытушылар сізге саланың құрылымын және кәсіптік менеджментті терең түсінуге, шығармашылық ойлауға және инновациялық шешімдер қабылдауға үйрететін негізгі құзіреттіліктерді қамтиды. Магистранттар қонақжайлылық нарығында зерттеу жүргізе алады, туристік индустрияның экономикалық, әлеуметтік-мәдени және физикалық ортаға әсерін талдай алады және саланың тұрақты дамуына және сапалы қызмет көрсетуді басқаруға бағытталған стратегияларды жасай алады.

Оқу аяқталғаннан кейін сіз мыналарды жасай аласыз

  • табысты бәсекеге қабілетті кәсіпорын құру және басқару үшін туристік және қонақжайлылық нарығын, сондай-ақ бизнес-процестерді зерттеу және талдау жүргізу
  • жоғары сапалы және инновациялық туристік өнімдерді / қызметтерді және қонақжайлылық қызметтерін дамыту процестерін басқару
  • жоғары қызметке назар аудара отырып, тұтынушыға сапалы қызмет көрсету процестерін басқару
  • өз кәсібіңізді / бизнесіңізді ашу, оның стратегиясын жасау, оны сәтті басқару, мақсатыңыз бен міндеттеріңізге дәйекті түрде қол жеткізу
  • біріккен команда құруға бағытталған корпоративті мәдениетті қалыптастыра отырып, өз кәсіпорнында персоналды басқаруды жүзеге асыру

Ғылыми-педагогикалық бағыттың оқу жоспары (2 жыл)

Кәсіби бағыттың оқу жоспары (1,5 жыл)

Бағдарлама бойынша

Оқу тілі: қазақ, орыс
Оқыту форматы: кешкі + сенбі күні бойы

ОҚУҒА ҚАЛАЙ ТҮСУГЕ БОЛАТЫНЫН БІЛІҢІЗ